1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1258434

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Fast samtidigt så vill man ju inte se Lander i en undanskymd roll. I alla fall jag vill ha honom som lägst i en tredje-lina. Han bör få mer ansvar i år, för att utvecklas ytterligare.

Delikat problem om det ser ut så här. Men jag kan tänka mig att Corso försvinner och att man lägger dom pengarna på en duglig ytter (Nordgren? Santala?) och lirar med Kim, Gabbe, Lander och nån ny, hungrig fjärdelirare.

Om nu Corso försvinner vill säga. Annars har vi faktiskt en riktigt bra centeruppsättning. Där vi har fyra riktigt bra centrar där två av dom är absolut toppklass. Förutsatt att Kim är så bra som man hoppas på.

Kanonskönt att det blev klart idag i alla fall. Jag befarade att vi skulle få sitta och vänta i evigheter på att värvningarna började ramla in.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Kerstin_k: Vi har ett delikat problem här o jag vill inte heller se Lander i nån 4:e lina.
När kunde man senast säga så här om centerlinjen vår?

edit: Man kanske börjar förstå Blomqvists val nu? :)

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.