1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1258449

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Jo såklart hoppas man att lander är kvar! men av det jag läste i ST i morse så låter dom sugna på att ta över honom. Även om jag personligen tycker han ska utvecklas ett år till i timrå! Men ja fråga är nu om inte corso får bli ytter endå.. För Anton Lander i en fjärdelina? nej tack.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Jacksson 71:
Det finns ingen som helst anledning att ha Corso som winger. Låter för mig helt obegripligt. Ungefär som att Förlunda skulle placera Andreas Karlsson som winger bara för att man värvat Riku Hahl. Tjena. Bra lag har två starka centrar á la Corso och Hirschovits. Det behövs. Lander i tredje och Gabbe i fjärde. Alternativt Gabbe i tredje och en talang i fjärde om Lander drar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.