1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1258584

Sv: Silly Season 10/11
P J: nja .. bästa center sen zäta .. hahl var en bättre center alla dagar i veckan än vad corso är tycker jag .. men som sagt . smaken är olika . pyörälä var ju inte heller så tokig då han tvingades centra

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
superfalle:
Det är kanske deras lite olika spelstilar som gör skillnaden i uppfattning. Hahl kanske upplevdes som mer stabil i sitt sätt att agera ute på isen. Lite europeiskt "hålla i pucken" jämfört med det lite mer "chansartade" kanadensiska spelet. Men ingen kan ta ifrån Corso sin 9:e plats i +/- att jämföra med Hahls 25:e plats. Och då ska vi inte tala om hur det såg ut under Hahls första säsong här...

Nåväl, återstår väl att se över tid. Corso har ett år kvar, men jag hoppas det blir fler.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.