Jockz: Det har du rätt i men det är inte helt ovanligt. Mitt största problem med Backlund var att han inte kunde stå på huvudet och spika igen. Som exempel så var inte Backlund i närheten av att kunna göra en sån match som Lindbäck gjorde i Jönköping tidigare under säsongen (som jag kan minnas iaf).
Med detta sagt så finns det sämre målvakter och vill han återvända till Timrå för att stanna (dvs skriva på ett flerårs-kontrakt) så skulle jag inte säga nej. Jag är trött på att byta målvakt efter varje säsong.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jockz: Det har du rätt i men det är inte helt ovanligt. Mitt största problem med Backlund var att han inte kunde stå på huvudet och spika igen. Som exempel så var inte Backlund i närheten av att kunna göra en sån match som Lindbäck gjorde i Jönköping tidigare under säsongen (som jag kan minnas iaf).
Med detta sagt så finns det sämre målvakter och vill han återvända till Timrå för att stanna (dvs skriva på ett flerårs-kontrakt) så skulle jag inte säga nej. Jag är trött på att byta målvakt efter varje säsong.