ersson: I min värld är de likvärdiga i BP och likvärdiga i offensiv zon. Sundh är snabbare på rören men Axelsson kan vara mer fysisk.
Som jag var inne på förut. Hade vi haft samma ekonomi som HV hade jag inte tyckt det varit konstigt att behålla Sundh. Men det känns som vi kan få likvärdiga spelare för en billigare peng.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
ersson: I min värld är de likvärdiga i BP och likvärdiga i offensiv zon. Sundh är snabbare på rören men Axelsson kan vara mer fysisk.
Som jag var inne på förut. Hade vi haft samma ekonomi som HV hade jag inte tyckt det varit konstigt att behålla Sundh. Men det känns som vi kan få likvärdiga spelare för en billigare peng.