KniveN: Sen kan man ju undra vad medelåldern eg. är härinne när man verkar anse att man som 24-åring har peakat som hockeyspelare. Fan, vi kan inte bara ha unga, utvecklingsbara 18-19 åringar i laget.....
Inlägg: 1259228
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Kan det vara så att många här inne fick ölmage vid 25 och det började bli jobbigt att gå i trappor vid den tiden och räknar därmed att man inte kan vara vältränad vid 30? ;)
Eller möjligt vis att man är 18 och tror att man är fullärd vid den åldern.
Eller möjligt vis att man är 18 och tror att man är fullärd vid den åldern.