1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614705 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1259228

Sv: Apropå nånting...
KniveN: Sen kan man ju undra vad medelåldern eg. är härinne när man verkar anse att man som 24-åring har peakat som hockeyspelare. Fan, vi kan inte bara ha unga, utvecklingsbara 18-19 åringar i laget.....

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Kan det vara så att många här inne fick ölmage vid 25 och det började bli jobbigt att gå i trappor vid den tiden och räknar därmed att man inte kan vara vältränad vid 30? ;)
Eller möjligt vis att man är 18 och tror att man är fullärd vid den åldern.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: just det är något jag stört mig på en längre tid.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.