mikenomad: just det är något jag stört mig på en längre tid.
Inlägg: 1259229
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Med tanke på Björklövens eventuella (stundande) konkurs, så kommer allsvenskan att vara ett lag kort till seriestarten hösten 2010. Kommer bobbarna att få platsen eftersom de lyckades med bedriften ( :D ) att komma 3:a i kvalserien till AS?