Inlägg: 1259252
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Hehe, hur mycket kommer ni att applådera Challe's ev. framgångar nu?? Hardly doubt that. Vi kan ju alla falla tillbaka på att "egentligen e han ju Gårdare!" Nuff said.
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:
Jag har aldrig varit någon större fan av Challe det kan jag säga men jag var det heller inte av Harald,Brithen eller Bäckman för den delen heller. Men jag är supernöjd MoDo värvat en tränare som kan ställa krav :).
Så länge dom gör ett bra jobb med klubben är man nöjd.
Jag har aldrig varit någon större fan av Challe det kan jag säga men jag var det heller inte av Harald,Brithen eller Bäckman för den delen heller. Men jag är supernöjd MoDo värvat en tränare som kan ställa krav :).
Så länge dom gör ett bra jobb med klubben är man nöjd.
Redigerad kommentar
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: ES är en inavel på hög nivå.
Btw, så är det nog väligt mycket sanning i det med tanke på att han svara " Den som lever får se" tidigare har han bara svarat "du vet mer än mig" "jaha, det visste jag inte" etc etc...
Btw, så är det nog väligt mycket sanning i det med tanke på att han svara " Den som lever får se" tidigare har han bara svarat "du vet mer än mig" "jaha, det visste jag inte" etc etc...
What comes around goes around!