73Sjöbba: Äh, Nyström är en riktig kappvändare. Se vad fint jag skrev här den 20 januari:
"Nyström är som vanligt lite fjantig och är kungen av kappvändare. Jag tycker att Challe förtjänar beröm för sitt hårda psyke, har sagt det förut här. Han är lite dryg och trött i media ibland i motgång, och kanske matchar lite fel ibland men inte faller den killen ihop mentalt när det gäller att fortsätta sköta sitt jobb."
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Äh, Nyström är en riktig kappvändare. Se vad fint jag skrev här den 20 januari:
"Nyström är som vanligt lite fjantig och är kungen av kappvändare. Jag tycker att Challe förtjänar beröm för sitt hårda psyke, har sagt det förut här. Han är lite dryg och trött i media ibland i motgång, och kanske matchar lite fel ibland men inte faller den killen ihop mentalt när det gäller att fortsätta sköta sitt jobb."
Det var väl fint sagt :-)