Inlägg: 1259608
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Istället för att flytta upp sundsvall, så hade man kunnat flytta ner Södertälje och sen kört 11 lag i ES, inte så noga inte :)
dr-nix:
tycker 4:an i kvalserien skall flyttas opp i Elitserien jag.. :)