Simmalugnt: meen vad är de med dig då :P jag var ju så otroligt seriös från första början, varför i H-vetet ska man flytta ner ett lag för att serien under har lag som kastar bort pengar...avsluta även med "inte så noga". Sen att du svarade seriöst med "med din logik så ska AIK slyttas ner" gjorde mig smått arrogant och du fick ett enkelt "nej", som jag sedan var tvungen att förbättra just för att du säkerligen skulle kommerntera något som du precis gjorde!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sen att du svarade seriöst med "med din logik så ska AIK slyttas ner" gjorde mig smått arrogant och du fick ett enkelt "nej", som jag sedan var tvungen att förbättra just för att du säkerligen skulle kommerntera något som du precis gjorde!