Jaha, men då övergår skadeglädjen från Sundsvall till Umeå. Björklöven har jag ogillat sedan den där ödesdigra kvalmatchen 1978, i vilken Timrå tappade 8-1 till 8-4 mot "Löven" och därmed åkte ur elitserien på en något sämre målskillnad. Sedan var de ju också en tvättäkta "pain in the ass" för oss under resten av 1900-talet.
SM-finalen står på i bakgrunden, men jag orkar inte riktigt kolla på den längre. Det är redan kört. Två raka "sudden"-vinster. Så jävla typiskt HV. Jag har inget emot Småland eller Jönköping, men avskyr deras hockeylag spelare för spelare.
Uno Gordon:
Jag har för mig att Kenta har sin stuga i Småland. Och Sommen ligger ju i Småland, så du kan mycket väl vara rätt ute.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
SM-finalen står på i bakgrunden, men jag orkar inte riktigt kolla på den längre. Det är redan kört. Två raka "sudden"-vinster. Så jävla typiskt HV. Jag har inget emot Småland eller Jönköping, men avskyr deras hockeylag spelare för spelare.
Uno Gordon:
Jag har för mig att Kenta har sin stuga i Småland. Och Sommen ligger ju i Småland, så du kan mycket väl vara rätt ute.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar