Inlägg: 1259696
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jaha, men då övergår skadeglädjen från Sundsvall till Umeå. Björklöven har jag ogillat sedan den där ödesdigra kvalmatchen 1978, i vilken Timrå tappade 8-1 till 8-4 mot "Löven" och därmed åkte ur elitserien på en något sämre målskillnad. Sedan var de ju också en tvättäkta "pain in the ass" för oss under resten av 1900-talet.
SM-finalen står på i bakgrunden, men jag orkar inte riktigt kolla på den längre. Det är redan kört. Två raka "sudden"-vinster. Så jävla typiskt HV. Jag har inget emot Småland eller Jönköping, men avskyr deras hockeylag spelare för spelare.
Uno Gordon:
Jag har för mig att Kenta har sin stuga i Småland. Och Sommen ligger ju i Småland, så du kan mycket väl vara rätt ute.
SM-finalen står på i bakgrunden, men jag orkar inte riktigt kolla på den längre. Det är redan kört. Två raka "sudden"-vinster. Så jävla typiskt HV. Jag har inget emot Småland eller Jönköping, men avskyr deras hockeylag spelare för spelare.
Uno Gordon:
Jag har för mig att Kenta har sin stuga i Småland. Och Sommen ligger ju i Småland, så du kan mycket väl vara rätt ute.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Edit: Jag reserverar mig för mitt geografiska minne kan svikta en aning. Osäkerheten sprider sig på mina läppar just nu om det verkligen är där som Kenta har sin stuga?
Redigerad kommentar