Inlägg: 1260043
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Som att timrå lånar ut spelare som är bra nog att gå in på tre femmor. Det duger inte att skicka i väg juniorer som knappt tar plats i fjärdeuppställningen. Se och lär av Brynäs och Modo.
Grattis till frislängen. Men skall Bobbarna överleva på sikt så måste det till ett mycket bättre samarbete med Timrå IK.