haggen: Och hur många egna produkter, och då menar jag inte smålänningar och värmlänningar som gått hockeygymnasiet, har Timrå i A-laget?
Inlägg: 1260079
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Moverare:
Vem pratar om hockygym och egna produkter, fullständigt ointressant för mig.
Det jag säger är att inget lag som lånar ut spelare till Sundsvall får något i gengäld.
Tidigare år fanns det i bästa fall 2-3 spelare som kunde få nöta lite bänk i TIK men idag finns inte en enda intressant spelare i Sundsvall.
När det blev klart med degradering så försvann väl Palmebjörk, och Lundström hade något löst utlandsrykte.
I övrigt?, nej inte en enda spelare som övriga sverige var sugen på att värva.
Juniorerna som skrinnar runt i ånäshallen är ju mer spännade om man säger så.
Lycka till nästa säsong, det kan verkligen behövas.
Vem pratar om hockygym och egna produkter, fullständigt ointressant för mig.
Det jag säger är att inget lag som lånar ut spelare till Sundsvall får något i gengäld.
Tidigare år fanns det i bästa fall 2-3 spelare som kunde få nöta lite bänk i TIK men idag finns inte en enda intressant spelare i Sundsvall.
När det blev klart med degradering så försvann väl Palmebjörk, och Lundström hade något löst utlandsrykte.
I övrigt?, nej inte en enda spelare som övriga sverige var sugen på att värva.
Juniorerna som skrinnar runt i ånäshallen är ju mer spännade om man säger så.
Lycka till nästa säsong, det kan verkligen behövas.