Per HApps: Fast ska man underordna sig TIK och vara farmarlag krävs det väl också att det finns åtminstone några bra spelare i J-20 som kan ta steget till allsvenskan som sistårsjunis/förstårssenior. Nu har ju många i deras trupp idag en gång representerat TIK men ingen känns särskilt aktuell för att återvända men hade vi haft starkare J-20 årgångar hade båda klubbar kunnat vinna något på det då spelarna fått värdefull matchning på elitnivå.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Per HApps: Fast ska man underordna sig TIK och vara farmarlag krävs det väl också att det finns åtminstone några bra spelare i J-20 som kan ta steget till allsvenskan som sistårsjunis/förstårssenior. Nu har ju många i deras trupp idag en gång representerat TIK men ingen känns särskilt aktuell för att återvända men hade vi haft starkare J-20 årgångar hade båda klubbar kunnat vinna något på det då spelarna fått värdefull matchning på elitnivå.