1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1260191

Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Nej men om man kräver att IFSH ställer upp på att vara farmarlag ska man väl först se till att båda parter har någon som helst utbyte av det. Som det är nu kan vi väl skicka ner random J-20 spelare men han kommer mest troligt att nöta bänk i IFSH och kommer heller aldrig vara aktuell för spel i TIK framöver. Lite som med Samuelsson i år. Man insåg att han inte skulle utvecklas i den takt man hoppades och lät honom få speltid i IFSH utan en tanke på att plocka tillbaka honom. Ett sådan samarbete går ju faktiskt att klara sig utan då det säkert finns anda random klubbar att dumpa spelare på utan att det ska kallas samarbete.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.