Inlägg: 1260704
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: "allehanda.se/Jon: Vi håller på och jobbar med att sätta upp en videostream. Har lite strul med tekniken nu bara, Markus jobbar på det... "
Sedär :) Men man kunde ju förbereda bättre :P
Sedär :) Men man kunde ju förbereda bättre :P
trodde det skulle stream'as...2010, eller det kanske blir så?