1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 126087

Sv: Oddset
Johan J:

Jag menar precis så! Att Longstaff, Pardavy, Ekman och Karjalainen knappast gjorde mer nytta än ett par mål förra säsongen. Nästan aldrig i viktiga avgörande matcher iallafall. Ekman var bra första 15 omgångarna. Sen blev han faktiskt usel, slutade jobba hemåt och spelade oerhört fult. Pardavy var bra men Longstaff var extremt ojämn. Rafner, Joenväärä, Lindquist, Rudslätt, Strandberg, Trattnig och Lindström är alla mkt bra men måste vakna nu. Det håller jag med dig om , men deras kapacitet är mycket, mycket större än förra året. Sen har vi ju även Nichlas Falk, Micke Johansson och Björne Nord som är pålitliga måltjuvar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.