Jag tycker att Timrå IK gjorde rätt när man valde att förlänga med Pärsinen. Jag tror dessutom att man fått honom till rätt pris. Det finns en del faktorer som kan tala för Timo. Fler finnar i laget igen, nytt tränarpar samt att han, peppar peppar, får vara fri från skador ytterligare ett år. Då tycker jag att det kan vara värt ett ytterligare försök att få tillbaka den gamla Pärsinen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag tycker att Timrå IK gjorde rätt när man valde att förlänga med Pärsinen. Jag tror dessutom att man fått honom till rätt pris.
Det finns en del faktorer som kan tala för Timo. Fler finnar i laget igen, nytt tränarpar samt att han, peppar peppar, får vara fri från skador ytterligare ett år. Då tycker jag att det kan vara värt ett ytterligare försök att få tillbaka den gamla Pärsinen.