Har TIK matchat i Bollnäs någon gång? Vi möter i alla fall Brynäs där den 17:e augusti.
Inlägg: 1262899
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
T T: Jag tror inte vi spelade matchen i Bollnäs men Warpens hockeylag från Bollnäs fick sig en omgång i en SM-match 1947. Wifsta/Östrand vad med 6-1. Det är det närmaste jag kommer.