T T: har vi inte fått nog av brynäs -.-
Inlägg: 1262900
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: SCA-cupen blir det också som vanligt. Sedan tycker jag att det är hög tid att vi möts i ett slutspel. 14 matcher mot Brynäs låter väl mysigt?