Inlägg: 1262915
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Sonnenberg
Pääjärvi
Pikka
Skulle dessa tre landa skulla jag flina ungefär 10% av flinandet på väg hem från Luleå i år. Och då är jag glad!
Pääjärvi
Pikka
Skulle dessa tre landa skulla jag flina ungefär 10% av flinandet på väg hem från Luleå i år. Och då är jag glad!
Men nu till något helt annat. Om modo lyckas knyta åt sig Jonas Andersson blir jag riktigt avensjuk faktiskt. Det har vare en liten drömspelare för mig ett tag nu. Fast jag har ställt in mig på att det blir KHL/NHL för han några år framöver. Men nu när han ryktas till modo blir jag lite smått less faktiskt. Och just till modo med.. Nu måste vi tröstvärva! För Jonas lär vara glömd rakt av ifall linkan presenterar "pikka" eller någon liknaande..