mikenomad: AIK? Var han inte "nästan" klar för storsatsande Lidingö Vikings redan på 90-talet?
När vi slog ut Lidingö i play off hade i alla fall en tant på läktaren en Lidingötröja med 21 Forsberg på ryggen... Gick bra det där till slut. Tror ingen ens minns Lidingös ambitioner idag.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
mikenomad: AIK? Var han inte "nästan" klar för storsatsande Lidingö Vikings redan på 90-talet?
När vi slog ut Lidingö i play off hade i alla fall en tant på läktaren en Lidingötröja med 21 Forsberg på ryggen... Gick bra det där till slut. Tror ingen ens minns Lidingös ambitioner idag.