1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1263052

Sv: Silly Season 10/11
Nu får det baske mig börja hända nåt med "klasspelarna" som ska in.
Hur länge ska dialogerna pågå med "intressanta spelare"? Hur länge ska man vända på korvörena? Hur länge ska en dialog ta innan det övergår till en förhandling?

Vad väntar man på ijentligen? Vet man inte vad man vill o hur länge kan spelare vänta på att Timrå ska bestämma sig nångång?
När får man tummen ur arslet?

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Tar lång tid att få klart med klasspelare eftersom de har många olika alternativ och erbjudanden.

Jag är inte det minsta orolig, hur kan man vara det redan nu...?

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: exakt!!!! det måste hända nått nu! har linkan fastnat i thailand eller har vi bara jäkligt svårt att bestämma oss vilken/vilka spelare vi ska satsa på ?!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.