Kerstin_k: Jag har sagt det tidigare o jag säger det igen: Vi siktar mot stjärnorna varenda år o hamnar i slutändan i vristhöjd. Fruktansvärt frustrerade o besvikna som vanligt.
Glöm pikken, det kommer nån annan, betydligt billigare rightare, från Italien. Glöm Larsson på sin höjd blir det Pitkämäki o då är pengarna slut. Det är Hallin som är "stjärnvärvningen". Pääjärvi sticker o Sonnie har vi som sagt inte råd med så vi plockar upp nån junis.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Fruktansvärt frustrerade o besvikna som vanligt.
Glöm pikken, det kommer nån annan, betydligt billigare rightare, från Italien.
Glöm Larsson på sin höjd blir det Pitkämäki o då är pengarna slut.
Det är Hallin som är "stjärnvärvningen".
Pääjärvi sticker o Sonnie har vi som sagt inte råd med så vi plockar upp nån junis.
Så där KS nästa!