Mackelito: Är det där vad du tror spelarna hade förra säsongen?
I så fall tror jag att du är fel ute beträffande Sebbe som säkerligen hade en bra bit under 50 lax säsongen som var, detsamma gäller Moe. Piros bör väl ha kostat mer än 50-75 000. Pääjärvi tror jag inte kostade mer än 50 000/månad. Tomas Skogs tror jag också att du får lyfta upp lönen på, sannolikt också Meunier. Per Styf blir jag också osäker på. Dina toppar stämmer säkert där Anger verkligen måste ha varit en fet plump i protokollet.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Mackelito: Är det där vad du tror spelarna hade förra säsongen?
I så fall tror jag att du är fel ute beträffande Sebbe som säkerligen hade en bra bit under 50 lax säsongen som var, detsamma gäller Moe. Piros bör väl ha kostat mer än 50-75 000. Pääjärvi tror jag inte kostade mer än 50 000/månad. Tomas Skogs tror jag också att du får lyfta upp lönen på, sannolikt också Meunier. Per Styf blir jag också osäker på. Dina toppar stämmer säkert där Anger verkligen måste ha varit en fet plump i protokollet.