diffe: Enligt Linkan var det ekonomiska budet vassare från Timrå! Så det där håller inte! Enlig Sanny var det familjesituationen med närheten till frugans hemstad som avgjorde. Sen tror jag att den "vinnarkultur" som finns i Karlstad kan ha spelat in. Jag försvarar honom inte, och förlåter honom aldrig. Men det är de förklaringar som finns!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag försvarar honom inte, och förlåter honom aldrig. Men det är de förklaringar som finns!