Tack och hej, MPS.
Inlägg: 1264818
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
T T: Precis så sade jag när han blev uttagen till landslaget inför VM.
Då fick jag detta svar av en person som "vet allt"...
"Tror du att ett snitt på 3 minuter per match kan ge en plats i NHL ??"
Då fick jag detta svar av en person som "vet allt"...
"Tror du att ett snitt på 3 minuter per match kan ge en plats i NHL ??"
Sv: Silly Season 10/11
T T: Ja det känns bittert, en kille som är bättre än Foppa, och Foppa fixade ju nästan SM guld själv. Nästa säsong hade vi haft medaljen som i en ask.
Sv: Silly Season 10/11
T T: Undrar om Timrå har räknat med pengarna dom kommer få för övergången redan, eller om dom kanske ska möjliggöra förlängningen med Sonnenberg?