Inlägg: 1264921
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Kevin O Shea: Ja träna med Timrå men spela matcher med Sundsvall, blir ju svårt om han ska spela i Almtuna.
Sv: Silly Season 10/11
Kevin O Shea: Ett allsvenskt lag tränar ju rätt frekvent de med, IFSH tränade väl iofs kvällstid ifjol så då kunde han väl gjort dubbla pass. Men tror man på honom så är det väl ändå bättre att behålla honom och låna ut än att släppa honom helt? Han kommer ju ändå kunna vandra fritt och bör kunna ställa in sig inom 12 timmar vid behov var han än befinner sig i landet.
Tror att Linkan uttryckte det på det viset i en intervju alldeles nyligen...