Eller så sitter man lugnt tillbakalutad och spelar nåt år i "Den nya allsvenskan" och sedan så tillhör man plötsligt de med starkast ekonomi i elitserien när resterande klubbar kommer krypandes tillbaka med tom kassakista och krossade drömmar om sitt "NHL Europa".
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Eller så sitter man lugnt tillbakalutad och spelar nåt år i "Den nya allsvenskan" och sedan så tillhör man plötsligt de med starkast ekonomi i elitserien när resterande klubbar kommer krypandes tillbaka med tom kassakista och krossade drömmar om sitt "NHL Europa".