Anonymous: Personligen tycker jag att Piros är/var gjuten. Han kostade säkert en del men hans sinne för hockey vägde upp det, big time. Men men, man kan inte få allt man suktar efter. Laget som det ser ut idag ser bra ut. Det somliga saknar är en bra målvakt. Det jag saknar är en bra ytter mer än en duktig målvakt. Det här fixar Perra och hans medhjälpare, garanterat.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det här fixar Perra och hans medhjälpare, garanterat.