Skrota statyerna och nån park mitt i stenstan och kläm in arenan där! ;)
Inlägg: 1267281
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Åkerblom i 6e: Äh, det går ju inte, det är ju skitkrångligt att köra bil in till stora torget, avstängt och enkelriktat överallt ju. Men i och för sig kan man väl plocka ner resten av stenstan och göra parkering och så lägga fyra motorvägsanslutningar i alla väderstreck.