1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1267286

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Tycho: Handla på Birsta och sedan gå till match? Tror du folk vill bära runt på sina saker som de handlat eller lämna de i bilen? Nej, Birsta funkar bara inte.
Tänk trafik i Birsta.. Bilar kommer stå stilla och VIPS! Så är vi där igen, EON arena med alla dessa trafikproblem. Nej, centralt i hamnen är bäst. Klarar man inte av att ta en promenad från Navet till Hamnen, då vet jag verkligen inte hur man tänker.
Trycka in en arena på Bernerstomten känns ju lite... trångt! Tonhallen, IP, Himlabadet, etc. Plus att hur stor arena får plats på detta ställe? Vart skall alla parkera?
Många frågor behöver svar, klarar Timrå av detta eller kommer det bli noll av hela och Timrå blir kvar i EON?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.