HH: NU vill man bygga en en röd/vit bastu på gården och bjuda in Kappe och grabbarna, knäppa upp öl tillsammans och snacka lite... hur känns det ?? få berömma dom ! revanschlustan det bästa av... lustan.. ? FY FAAN vad skönt och äntligen Timrå inslag på sporten och i TV4 ! Nu går det inte ignorera grabbarna längre ha ha
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
revanschlustan det bästa av... lustan.. ?
FY FAAN vad skönt och äntligen Timrå inslag på sporten och i TV4 !
Nu går det inte ignorera grabbarna längre ha ha