P J: Fast helt fel ute är du inte! Föreningens säte och adress är, sedan många decennier, i Solna! De flesta av deras idrotter utövas i Solna. Dock inte hockeyn! Sen kan man undra hur klackarna ska agera i vinter. AIK mot AIK! Norr om Nordmaling så är AIK = Skellefteå AIK! I övriga Sverige är AIK= Allmänna idrottsklubben i Stockholm. Då dom spelar i samma färger kan dom inte ens skrika "Heja svarta gula!" Intressant att se!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Fast helt fel ute är du inte! Föreningens säte och adress är, sedan många decennier, i Solna! De flesta av deras idrotter utövas i Solna. Dock inte hockeyn!
Sen kan man undra hur klackarna ska agera i vinter. AIK mot AIK! Norr om Nordmaling så är AIK = Skellefteå AIK! I övriga Sverige är AIK= Allmänna idrottsklubben i Stockholm.
Då dom spelar i samma färger kan dom inte ens skrika "Heja svarta gula!"
Intressant att se!