Inlägg: 1267535
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Blizzard: Jag uttryckte mig inte heller som om jag trodde att mikenomad var allvarlig. Däremot var jag fullt allvarlig i jämförelsen med McGrane.
Sv: Silly Season 10/11
Blizzard: Precis, ironi och internet är en dålig kombination. Appropå ironi så måste Fagemos förklaring till klubbyte från oss till Luleå en gång i tiden rankas som en av århundradets mest ironiska...för visst måste han väl ha varit ironisk när han förklarade att han ville till Luleå för att få chansen till ett SM-guld?! SM-guld med Luleå under 00-talet?? Ehhh....NÄR öht var de en tänkbar guldkandidat? Det har de väl inte varit på typ 15 år...
Redigerad kommentar
sen var det de där med ironi på internet....