Inlägg: 1267628
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Per HApps: Exakt... så låt den stå där den står nu. Där får den i alla fall plats.
Redberry:
Sport är fan ta mig mer kultur än Fröken Julie & Doktor Glas i mina ögon.
Marcus:
Finns inte en chans att få in en Hockeyarena på den plätten!!