Marcus: Köper jag direkt. Har ju annars lutat åt Birsta då jag tror på större ekonomiska fördelar gentemot Sundsvalls hamn. Skit i teatern, gillar läget och sport är ju också kultur!
Inlägg: 1267627
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Redberry:
Sport är fan ta mig mer kultur än Fröken Julie & Doktor Glas i mina ögon.
Marcus:
Finns inte en chans att få in en Hockeyarena på den plätten!!