-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (5014)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
i övrigt så är jag glad över dagens resultat .. TIK spelade dåligt i varje öppning av varje period men efter hand i varje period så tog TIK över.. en period i andra perioden spelade TIK hockey som var helt otrolig..när dom spelade klart bättre idag än mot SSK..
men nu gäller det att vara ödmjuka och att TIK inte läser allt för många tidningar för att om TIK och dess supportrar börjar tycka att "näe men vi är juh ganska bra, nu tar 3poäng mot HV" så får vi problem..jag är fullt övertygad om att om TIK inte går in i varje match och kämpar som bara fan utan går in i matchen som "serieledare" och tycker att näe men vi är juh bra nu vi ska juh vinna den här matchen eller??!..näe då får vi stor stryk och den kan komma mot HV om inte TIK är skärpta..men jag tror och hoppas att ALLA! TIKare har lärt sig sin läxa från förra säsongen... VAR ÖDMJUKA! jag tycker det gäller även oss Supportrar, eller vad tycker ni övriga?!..