1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1268134

Sv: Silly Season 10/11
Kerstin_k: Själv tycker jag att Linkan i vanlig ordning lägger ut dimridåer inte blir man något klokare av artikeln.
Men vill man så kan man skönja ett hopp om Pyrret och el. Sonnie :)

"Pyörälä står så klart också högt i kurs – och klubben ser gärna att han återvänder.
– Klart vi gör det. Det är en fantastisk hockeyspelare, säger sportchefen Stefan Lindqvist."

"Väntar ni med att kontraktera Sonnenberg tills ni vet vad som händer med Pyörälä?

– Det är inte någon medveten strategi. När det gäller Sonnenberg hoppas både vi och han att det ska lösa sig. Sen är det en utopi att vi skulle kunna få både honom och Pyörälä. Kanske blir det inte någon av dem, det har med ekonomin att göra. Men ambitionen är att vi ska ha en 13:e forward. Sen får vi se om vi skriver med någon den här veckan eller om en månad."

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy:
"Ja ni har verkligen en bra tränare nu, ni ser giftiga ut. Men frågetecknen är väl hurvida målvakterna/defensiven sköter sig. Timrå Red Eagles blir att räkna med."
(spud inne i Modoboken)

Nu håller helvetet på att frysa till is, domedagen är nära....spud talar positivt om TIK!

Eller är det så ironiskt att inte ens jag kopplar?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.