Jag låg o funderade litegrann i natt o jag har en hypotetisk fundering.
Tänk om, jag säger tänk OM, vi missar slutspel med Perra som ny tränare o med de spelare som vi anser nu vara riktigt bra o Modo med Challe lyckas gå till slutspel o dessutom med marginal o med frejdigt spel, stabilt försvarspel o bra coachning genomgående. Vad gör man då? Ber man Ambroo komma med Magnum 44 o pricka in ett nackskott? Blir man inlagd på nån psykiatrisk klinik tillsammans med mikenomad? Hur bra skulle man må på en skala, OM detta skräckscenario inträffar?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Tänk om, jag säger tänk OM, vi missar slutspel med Perra som ny tränare o med de spelare som vi anser nu vara riktigt bra o Modo med Challe lyckas gå till slutspel o dessutom med marginal o med frejdigt spel, stabilt försvarspel o bra coachning genomgående.
Vad gör man då? Ber man Ambroo komma med Magnum 44 o pricka in ett nackskott? Blir man inlagd på nån psykiatrisk klinik tillsammans med mikenomad?
Hur bra skulle man må på en skala, OM detta skräckscenario inträffar?