1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1268091

Sv: Apropå nånting...
Åkerblom i 6e: Hade nästan glömt bort hur läskigt backspel vi hade (hela försvarspelet egentligen, med alla 5 spelare inräknat) förra säsongen, Ber till gudarna att vi slipper se det denna säsong.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jag låg o funderade litegrann i natt o jag har en hypotetisk fundering.

Tänk om, jag säger tänk OM, vi missar slutspel med Perra som ny tränare o med de spelare som vi anser nu vara riktigt bra o Modo med Challe lyckas gå till slutspel o dessutom med marginal o med frejdigt spel, stabilt försvarspel o bra coachning genomgående.
Vad gör man då? Ber man Ambroo komma med Magnum 44 o pricka in ett nackskott? Blir man inlagd på nån psykiatrisk klinik tillsammans med mikenomad?
Hur bra skulle man må på en skala, OM detta skräckscenario inträffar?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.