Inlägg: 1268163
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Redberry:
Ja, då ser TIK helt klart namnstarka och balanserade ut, men har TIK tillräckligt med galningar för att kunna ro hem guldet?
Ja, då ser TIK helt klart namnstarka och balanserade ut, men har TIK tillräckligt med galningar för att kunna ro hem guldet?
Själv gillar jag hårda paket och även om tomten är ett Timrå fan i sin rödvita dräkt så kommer inte Sonnie finnas under granen om Pyrret vill hänga i E-ON i år.
Lösningen på "the Sonnie situation" kan då komma att finnas utanför föreningen.
Om inte Tomten klarar av det paketet så får vi väl hjälpa honom!