Så här kommenterar en bitter djurgårdare dagens match (i DIF:s gästbok) "Beträffande Timrå, låt dem bränna sitt krut och stånga sig slut innan röken väl lagt sig. Vi alla vet ju vart de sprattlar när 50 omgångar har spelats."
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"Beträffande Timrå, låt dem bränna sitt krut och stånga sig slut innan röken väl lagt sig. Vi alla vet ju vart de sprattlar när 50 omgångar har spelats."