Måste ju vara nån sjukdom med finnarna vi har haft att alla hamnar i Frölunda?
Inlägg: 1268295
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
kaofl: Är väl sportchefen där nere som har så sjuk hemlängtan i så fall att han måste bygga upp ett nytt Timrå där nere.