1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1268348

Sv: Apropå nånting...
zita: Han är artistspelare så det går inte.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Anonymous:
Vi säger så här då; nu vill jag så fort det öht är möjligt se ett klartecken för Sonnenberg. Artist eller inte artist, huvudsaken han kommer! Artist är ju lite småbeige förvisso...surt att vänta 10-12 matcher på honom. Om vi ser till vad vi får för spelare ifall Sonnie kommer och jämför det med Pyrret så är jag inte allt för deppig. Sonnies påskrift skulle fördriva det mesta av besvikelsen över utebliven finne.

Med Sonnie skulle vi även där få en högklassig lagspelare som också kan producera. Vad vi dessutom får, som vi inte hade fått med Purjölä (underbar stavning, tycker härmed det får bli den officiella härinne för honom), är en kille som brinner för TIK, som klart och tydligt deklarerat att TIK är den enda klubben i VÄRLDEN som han kan tänka sig att representera! Har vi någonsin hört nån spelare, egen produkt eller värvad, uttrycka något dylikt?

Unikt är förnamnet!

Redigerad kommentar


Sv: Apropå nånting...
Anonymous: Det måste väl gå lösa

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.