Sune: Antagligen. Personligen är jag helt övertygad om att dagens Matthiasson är en helt annan spelare än den som spelade i Timrå i början av tvåtusentalet. Visserligen har han visat att han fortfarande har målsinnet kvar, men det är en oerhörd skillnad på Elitserien och österrikiska ligan.
Överhuvudtaget har jag svårt för "nostalgivärvningar". Egentligen borde jag kanske inte dra parallellen, men i mina ögon är Giffarna experter på sådana värvningar - och se hur det har gått för dem.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Överhuvudtaget har jag svårt för "nostalgivärvningar". Egentligen borde jag kanske inte dra parallellen, men i mina ögon är Giffarna experter på sådana värvningar - och se hur det har gått för dem.