Dream Team: Jag hoppas i alla fall att dom röda blir hemmaställ. Tycker att dom är finare.
Inlägg: 1268931
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k:
"Hemmatröjan är klassiskt röd och med en bred, vit rand på varje ärm."
"Hemmatröjan är klassiskt röd och med en bred, vit rand på varje ärm."
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Där tycker vi olika. Jag hoppas på det vita, men jag har för mig att dom kört med röda hemmaställ de senaste säsongerna, så du lär få din vilja igenom. Man får åka på fler bortamatcher istället.. =)