Mangy92: matcherna är spikade och det kommer inte ploppa fram några fler :)
Inlägg: 1269208
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Okej, tack. Men attans :P Hade varit roligt! :D Hehe skojigt om de hade mött Detroit, med Zäta ;)